TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. augusztus 14., péntek

Szárnyas és tészta avagy Bebalzsamozva

Na szóval!
Komolyan mondom, hogy ennyire egyszerűen is lehet!
A körülményekről nem szeretnék sokat gazsulázni, lényeg a lényeg, ennél sokkal komolyabb, összetettebb, de az egyszerűség korlátai közt maradó tésztaételt szerettem volna készíteni...
De ahogy szokták (szoktam) mondani: ember tervez, idő végez ;) (hú-hú de vicces)
Most aztán nem lepődjetek meg!, mindig ezt próbálom „belétek verni”, eme finomságot (is) csak úgy összedobtam.  
Erre volt időm, ezt tettem, ezt ettem; és egyáltalán nem bántam meg!
Higgyétek el, sokszor jobb, és finomabb ételeket tudunk összedobni, varázsolni, ha nem „görcsölünk rá” 
Ugyi nem kell folytatnom...














HÚSOS-PARADICSOMOS TÉSZTA, BEBALZSAMOZVA
Hozzávalók:
50 dkg pulyka-, vagy csirkemell
25- 30 dkg tészta (lényegében szabadon választott)
30 dkg koktélparadicsom 
1 szál szálzeller
balzsamecet
rozmaring
bors, só
olívaolaj
Parmesan vagy Grana Padano sajt   
A szárnyashúst kis kockákra daraboljuk, meglocsoljuk 1-2 evőkanál balzsamecettel, és 15 percig pihentetjük
Kifőzzük a tésztát.
Közben a hús kicsit lecsepegtetjük, szükség szerint leitatjuk róla az ecetet.
A szárzellert nagyon apróra vágjuk és olívaolajon megfuttatjuk, aztán hozzáadjuk a húskockákat, sózzuk, borsozzuk, rozmaringgal ízesítjük és saját levébe szép lassan puhára pároljuk.
Ez idő alatt, a paradicsomot is felaprítjuk, majd amikor a hús elérte a kívánt puhaságot, belekeverjük és ismét 1-2 evőkanál balzsamecettel meglocsolva és utóízesítve 5-10 perc alatt összeforraljuk.
A tésztával alaposan beforgatva tálaljuk, és sajt forgácsokkal megszórjuk.
(Én, az utolsó pillanatokban is szoktam még a friss fűszerekből adni a ragukhoz, vagy tálaláskor megszórni vele.)   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése