TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2013. április 28., vasárnap

DÍJAT KAPTAM ;)

Bizony ám! díjat nem is akármilyent és nem is akárkitől, hanem egyenesen  

                                                                 Kösziköszikösziköszi :)

Nagyon megŐrültem a hír hallatán, nininanánoné! szolid büszkeséggel töltött el és boldog voltam, hogy rám is gondolt valaki.
Amikor visszatértem a földi élethez és tanulmányoztam a díjat, rákellet jönnöm, hogy a díj mellé kötelezettségek is járnak, amiknek szívesen teszek eleget és így nem csak díjazott, hanem díj átadó is leszek, megint nininanénoé!
A megtisztelő feladatom a következő:

1. Megemlítem azt a Best Bloggert, aki megajándékozott a díjjal (lásd fent)
2. Továbbítom 4 azaz négy Bloggertársamnak, akiket kedvelek és 200-nál kevesebb 
    a feliratkozott követőik száma.
3. Illetve kommentben közlöm velük az öröm hírt a blogjukon.

Egyszerűen, valóban, csak ennyi lenne az egész?! :) Kapásból fel is írtam magamnak vagy tizenkettő nevet, Pompás! :/
Eszemben jutott az a klasszikus mondat, miként:  A zsűrinek nagyon nehéz dolga volt!!!  Gondoltam áthárítom a döntést a tisztelt közönségre és hamar küldtem magamnak egy csomó SMS-t, amelyek gondos összeszámolása után kialakult a nyertesek listája, ami a következő: dobpergés, fanfár, taps :)



Csókollak bennetek :)

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat és a kedves jelzőket a nevem mellé! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a díjat, és igazad van, mi vasiak tartsunk, össze. Nemsokára érkezünk Sztgotthárdra egyet kirándulni...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól teszitek, aranyos kis városka, sok mindenünk nincs, de az szép! :)

      Törlés
  3. Köszönjük, hogy ránk gondoltál! Tetszik a blogod, nézelődök egyet nálad:-)

    VálaszTörlés