TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2020. április 29., szerda

Zöldbab és tárkony avagy Krémest kívántam

Reggel kitöltöttem egy úgynevezett GastroQuiz-t, egész jó lett az eredményem, sokkal jobb mint a ugyanez a játék Kézi Szerszámok illetve Okosan Bánj a Pénzeddel kategóriában.
Az egyik kérdés a krémesre utalt, nekem meg eszembe jutott, hogy krémest is rég ettem, ezért kitalltam, hogy ma krémes lesz ebédre.
...és az lett.😜















TEJSZÍNES ZÖLDBABKRÉMLEVES
   TÁRKONNYAL ÉS PECORINO-VAL
Hozzávalók:
45 dkg zöldbab (fagyos)
1 fej vöröshagyma
2 szál szárzeller
2 dl tejszín
1-2 ek. liszt
tárkony
lestyán
bors, só
vaj
Pecorino sajt (vagy valamiféle kemény sajt, pl. Parmesan)
levesgyöngy
A vöröshagymát felaprítjuk, egy kis vajon aranysárgára sütjük, aztán hozzáadjuk az időközben feldarabolt szálzellert és a fagyos zöldbabot, sózzuk, borsozzuk, tárkonnyal és egy kis lestyánnal ízesítjük, vízzel felöntve puhára főzzük.
Amikor már jól megpuhult simára turmixoljuk, tejszínből és lisztből készített habarással besűrítjük.
Tálaláskor Pecorino sajt forgácsokkal és levesgyönggyel kínáljuk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése