TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2020. február 19., szerda

Laska és tönköly avagy Asszem

A közelmúltban valaki vegán receptet kért illetve "ajánlotta", hogy hetente lehetne egy vegán ötlet...
Aztán megnéztem a dolgaimat és valóban, eddig kettő olyan étkem van ami beleillik a vegán étrendbe. Majd arra gondoltam, hogy azért erre is odafigyelek és ókor-ókor bedobok egy ilyen Őrültséget is.
Ma valami egyszerűt és húsmentest akartam enni és amiket találtam, abból pár perc alatt elkészítettem a betevőt.
Amikor a dolog evés részénél tartottam, arra lettem figyelmes, hogy ez vegán lett...asszem 😉 













PIRÍTOTT LASKAGOMBA TÖNKÖLYBÚZÁVAL
2 személyre
Hozzávalók:
30 dkg laskagomba
1 kis dob. tönkölybúza (konzerv/150g)
1 db lilahagyma
1 db paradicsom
1 db paprika
bazsalikom
bors, só
fehérborecet
A laskagombát megtisztítjuk az alsó keményebb szárrészét eltávolítjuk, majd olívaolajon sózás nélkül szépen megpirítjuk.
Közben a lilahagymát felkarikázzuk, a paprikát és a paradicsomot feldaraboljuk.
Mikor a gomba már szép színt kapott, hozzáadjuk a hagymát és a tönkölybúzát, aztán egy perc múlva a paprikát és a paradicsomot is, de ezekkel már csak összemelegítjük, megsózzuk, borsozzuk, aprított bazsalikommal ízesítjük; az utolsó pillanatban finoman meglottyintjuk egy kevéske borecettel.  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése