TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2015. december 11., péntek

Reggeli és villa azaz Kezd emberesen

Én aztán táplálom a szervezetet rendesen!
Már második napja ezzel a fincsi „kis” reggelivel kezdem napot; tegnap még nem gondoltam, hogy ma is ez lesz, de nagyon megfogott, és úgy éreztem:
Nem tűr további halasztást!
Tehát akkor, következzen, egy jó „kis” villás reggeli, amit én egyes-egyedül fogyasztottam el, de ha tiszta fejjel belegondolok, talán még két emberkének is ölég.
A hozzávalókat különösebben nem méricskéltem, amiből, a legtermészetesebb módon az következik, hogy kedvünkre illetve lehetőségeink szerint adagolhatjuk.
Szép napot ;)

















GOMBÁS OMLETT, FETÁVAL
Hozzávalók:
3 tojás
1 ek. tejföl (vagy tejszín)
3-4 db gomba
3-4 db koktélparadicsom
4-5 db fekete olívabogyó
Feta sajt
oregánó
bors, só
olívaolaj
A megtisztított gombákat nagyobb darabokra vágjuk és a szintén feldarabolt olajbogyóval együtt pillanatok alatt megpirítjuk, aztán egy átmelegítésnyi időre beleszórjuk a negyedelt paradicsomokat is, majd félretesszük egy kis tányérra.
A tojásokat a tejföllel, sóval és borssal elhabarjuk.
Ugyanabba a serpenyőben amelyikben a ragu készült, felhevített olívaolajra öntjük a tojást és ügyesen mozgatva, úgy hogy egybe maradjon, megsütjük, de csak annyira, hogy a teteje még laza („taknyos, hát, ezt nem tudom szebben le írni) maradjon.
A félretett ragut rárajkuk a tojás egyik felére, rámorzsolunk egy kis Feta sajtot, megszórjuk oregánóval, majd összehajtjuk, (ügyesebbek fel is tekerhetik) és egy-két pillanat! alatt összemelegtjük.
Jó étvégyat, szép napot ;)
Végülis, ha mondjuk 4 tojásból készítjük, biztos ölég 2 főre.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése