TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2014. március 8., szombat

Ha nem tudsz rendelni, hamisíts magadnak kínait :)

Ma igen lusta voltam és már majdnem ordítottam, amikor is eszembe jutott az a tény, hogy valójában én még nem rendeltem ételt, házhoz szállítva. Na, gyerek! -mondom így magamnak- itt az idő, uccu neki. Aztán rá kellett jönnöm, hogy nincs nekem itthon semmiféle szórólapom, hasznos telefonszámokkal és pompás ételajánlatokkal. Nem estem pánikba, pedig az éhség már kezdte nagyon átvenni a hatalmat az idegrendszerem felett. Ugrottam (bocs) odavonszoltam magam a számítógéphez és az internet segítségével próbálkoztam elveszni a házhoz szállítók dzsungelében. Ekkor akadtam rá egy olyan gyűjtőoldal féleségre. Számtalan és jobbnál jobb étterem, páratlan ételek, jelezve a várható max. kiszállítási idő; neked csak be kell ütni a városod nevét és már válogathatsz kedvedre, akár az kívánt étel jellegének megfelelően... mikellmég. Nem csigázlak benneteket tovább ez az oladal a foodpanda  
érdemes ellátogatni ide! 
Nézegettem a kínálatokat és valamiért mindig a kínaihoz jutottam vissza. Csábítóan színes, „érezhetőleg” forró, fűszeres hangulatú falatok, ráadásul itt-ott képekkel illusztrálva...hmmmm. Már éppen kiválasztottam volna az étkemet, amikor is, mint derült égből a az bizonyos villám belém hasított a hoppá.
Az én kisvároskámban nincs is kínai kajálda...    
És most kedves barátaim legyetek erősek! Vegyetek nagy levegőt! Szorítsátok ökölbe a kezetek! tudjátok mit csináltam - lefeküdtem éhesen.



Na, jó! csak vicceltem. 
25 perc alatt hamisítottam kinait! 
Köszönöm a segítséget foodpanda. 
偽造不再是犯罪














辣椒雞肉通心粉
CSÍPŐS CSIRKÉS TÉSZTA
avagy 
A kis hamis kínai
Hozzávalók:
20 dkg üvegtészta
50 dkg csirkemell
1 db vajretek (szép nagy)
1 db kápia paprika
3 ger. fokhagyma
2-3 szál új hagyma
2 ek. szezámmag 
1 ek. kristálycukor 
1/2 dl almaecet
friss gyömbér (kb.:3 cm)
chili pehely, -por vagy friss ami van othon
bors
só 
Nagyjából 2 liter sós vizet felforralunk. 
Az üvegtésztát egy tálba tesszük, a forrásban levő vízzel leforrázzuk, majd lefedjük és félrerakjuk.
A csirkemellet felcsíkozzuk és forró zsiradékon megpirítjuk, chilivel, borssal ízesítjük, megsózzuk. Közben a paprikát és a vajretket is felcsíkozzuk és a hús közé dobjuk. A fokhagymát és a gyömbért, keskeny, gyufaszál vastagságúra vágjuk és ez is mehet a húshoz. Ezután megszórjuk a szezámmaggal és a cukorral; amikor a cukor szépen barnul, karmellizálódik ráöntjük az almaecetet és kb.: 1,5 dl vizet, kiforraljuk, visszaforraljuk. Ez idő alatt a tészta is megpuhult (15-20 perc), leszűrjük és a húsos raguhoz keverjük.
Az új hagymát átlósan és szép vékonyan feldaraboljuk, majd belekeverjük a tésztába, a zöldjéből rakhatunk félre a tálaláshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése