TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2019. március 18., hétfő

Kelbimbó és hús avagy Szerintem

Szerintem nem bonyolult.
Szerintem nem kell hozzá sok minden.
Szerintem mutatós.
Szerintem fincsi.
Szerintem nagyon fincsi.
Szerintem nem kívántam ma többet. 















BACONOS SERTÉSROLÁD
   TEJSZÍNES KELBIMBÓVAL
Hozzávalók:
60 dkg sertéskaraj
12 szelet bacon
50 dkg kelbimbó
25 dkg sárgarépa
4 ger. fokhagyma
2 dl tejszín
majoránna
bors, só
A sertéskarajt felszeleteljük, adagonként 3 szeletkére; a szeleteket enyhén megklopfoljuk, mindkét oldalukról megborsozzuk, majd 1-1 szelet baconra fektetjük és csigavonalban feltekercseljük őket úgy, hogy a bacon kívülről befedje a roládjainkat.










A serpenyőben kis lángon és egy kevéske zsiradékon, fedő alatt, szépen megsütjük a roládjainkat.
(Ez a művelet egy picikét odafigyelős és „sistergős”, de természetesen sütőben is készíthetjük, ügyelve arra, hogy ne szárítsuk nagyon ki.)
A kelbimbót és sárgarépát megtisztítjuk, félbevágjuk illetve felkarikázzuk; olívaolajon sózva, borsozva, majoránnával ízesítve roppanós puhára pároljuk, az utolsó 1-2 percben vékonyra szeletelt fokhagymát szórunk közé.
Befejező műveletként nyakon borítjuk a tejszínnel és összeforraljuk.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése