TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2016. november 30., szerda

Csibe és a mája avagy Igaz amit mondok a babról

...és igen, és megint, és újra. 
Csak néhány hozzávaló, kb. fél óra, és kész a mennyei manna. ...😕
Bocsánat, de hazudtam... előtte meg kell főzni a babot.
Vagy konzerv babot használni.
Akkor meg nem is hazudtam.
Ha már itt tartunk, el kell mondanom, hogy én főztem (előtte este).
Szóval akkor 5 sorral feljebb, még is csak hazudtam. 
Na és!?
Ez a bab szép nagy és idő kell hozzá, a konzerv meg kicsi és praktikus.
Komolyan mondom, ez az igazság.















JOGHURTOS CSIBEFALATOK,
     MÁJÁVAL ÉS FEHÉR BABBAL
Hozzávalók:
40 dkg csirkemell
30 dkg csirkemáj
15 dkg fehér bab
2 p. natúr joghurt
őrölt kömény
csombor (borsikafű)
liszt
petrezselyemzöldje
A babot sós vízben megfőzzük. (...és ezzel letudva.)
A csirkemellet és a máját felcsíkozzuk.
Egy kevéske zsiradékon, enyhén megpirítjuk a csirkecsíkokat, majd hozzáadjuk a májat, sózzuk, köménnyel és csomborral fűszerezzük. Néhány percig együtt pirítjuk őket, aztán belekeverjük a megfőzött babot, 1 kanál liszttel leszórjuk, jól elkeverjük. 
Kb. 1 dl vízzel felöntve, lassan kiforraljuk, majd hozzákeverjük a joghurtokat, de már csak összemelegítjük.
Aprított petrezselyemzölddel frissítjük és párolt rizzsel tálaljuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése