TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2017. május 11., csütörtök

Spárga és tészta avagy Annyit gondolkodtam

Ezt sem hiszem el, azt hittem hogy, nem érek ide már ma; pedig annyira el akartam mondani nektek, amit nem mondhatok el senkinek... na, azt nem is mondom el.
DE! azt hogy mennyit gondolkodtam azon, hogy mi legyen a mai manna, na azt nem kívánom senkinek. Ami biztos volt, az az, hogy leveles tészta és spárga az lesz benne.  
Szóval annyit gondolkodtam, hogy már kezdett fájni...
..aztán a tőlem megszokott módon (valószínű) a legegyszerűbben oldottam meg.
Pizzát rendelte
Összedobtam hamar, a tésztát meg a spárgát 😉














LEVELES SPÁRGÁS MANNA
assztamindenit ezt jól elneveztem (ezt is)
Hozzávalók:
1 cs. levesles tészta 24 x 40 cm (Tante Fanny - úgy érzem ezt muszáj volt leírnom)
50 dkg zöld spárga
1p. tejföl (175 g)
5 dkg ementáli sajt
szerecsendió
olívaolaj
A spárgát szükség szerint megtisztítjuk. (Én most nem blansíroztam, de aki gondolja az tegye meg,)
A leveles tésztát kiterítjük és "keresztezve" négy részre vágjuk. Egy tepsit kibélelünk sütőpapírral és ráhelyezzük a tészta lapokat. A lapok széleiből kb. fél centit ügyesen visszahajtogatunk, picit, "díszítőleg" megcsipkedhetjük. A spárgát egységesen elosztva elhelyezzük a tésztákon.
A sajtot lereszeljük, és egy-két evőkanálnyi olívaolajjal finomítva, szerecsendióval és sóval ízesítve, belekeverjük a tejfölbe. Az így kapott sajtos tejfölt szépen rákenjük a spárga tetejére. 
Előmelegített sütőben, légkeveréssel, 200 fokon, kb. 20 perc alatt mosolygósra sütjük 😊

Hmm...lényegébben ennyi, ne is értem, mit kellet ezen annyit gondolkodni. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése