TUDTAD !?

Receptjeim általában 4 főre szólnak, TUDTAD? a végén
Charlott Haigh: 100 természetes immunerősítő c.
(ALEXANDRA) könyvéből idézek. 2012.10.15.

NEM KELL ÍGY FŐZNI, DE LEHET!

2019. április 11., csütörtök

Szűz és minden avagy De rég recepteltem versenyszerűen

Az elmúlt időszakban a fészen volt egy kis játék, egy "verseny", ahol próbáltam az egyszerűséget előtérbe helyezni; ezért használtam olyan dolgot is ami itthon nem szoktam használni. Jó szokásom szerint, az ízekkel és a (talán) meglepő párosításokka játszottam egy picit.
Mivel az itészek találtak ennél jobbat, a játék további részében már nem veszek részt.
Ezzel nincs is baj; a verseny egy ilyen játék és pont.
Az étel amit akkor készítettem, viszont többet érdemel annál hogy csak úgy elsüllyedjen.
Ezért...















SZŰZPECSENYE BACON-KÖNTÖSBEN,
       MINDEN FÉLE FÖLDI JÓVAL
Hozzávalók:
60 dkg szűzpecsenye
12 sz. bacon
40 dkg Mexikói salátaalap - zöldségkeverék
80 dkg burgonya
1 dob. Cottage sajt – Friss, szemcsés sajt (20 dkg)
1 szál szárzeller
5 dkg vaj
szerecsendió
kakukkfű
bors, só
A burgonyát héjában megfőzzük, még langyos állapotában megpucoljuk, egy burgonyatörővel összetörjük, belekeverjük a sajtot, és az időközben apró kockákra vágott szárzellert, sóval, borssal és szerecsendióval ízesítjük; tálalásig melegen tartjuk.
A szűzpecsenyét megtisztítjuk, feldaraboljuk adagonként 3 darabra, megborsozzuk, majd 1-1 szelet baconba göngyöljük; egy serpenyőben, kevéske zsiradékon, mindkét oldaláról szépen megsütjük.
A vajat egy edényben megolvasztjuk, és fedő alatt, időnként bele-bele kevergetve puhára pároljuk a zöldségkeveréket, megsózzuk és kakukkfűvel ízesítjük.
Tálaláskor a tányérra halmozzuk a „burgonyapürét” ráültetjük a baconba göngyölt szűzfalatokat, és szépen köré rendezzük a zöldséget.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése